فواید چاق بودن!!
وبلاگ «داستان ما» خلاف
جریان آب شنا كرده و درباره فواید چاقی نوشته است.
همه درباره مضرات چاقی زیاد شنیدهاید؛ از بیماریهای قلبی گرفته تا دیابت و مرگ. اما به تازگی محققان دانشگاه یورک در تورنتوی کانادا فوایدی هم برای چاقی پیدا کردهاند. باور نمیکنید؟
این فایده مربوط به دوران طلایی زندگی است؛ یعنی زمانی که دیگر پا به سن گذاشتهاید.
محققان در مجله انجمن سالمندان آمریکا اعلام کردهاند وجود توده چربی بیشتر، در سالمندان بالای ۶۵ سال به آنها کمک میکند بر بیماریها و مشکلات مزمن این دوره غلبه کنند. این محققان با بررسی توده عضلانی و اندازه دور کمر و نسبت دور کمر به دور باسن و شاخصهای دیگر، متوجه شدند خطر مرگ ۴ درصد در مردان و 5 / 3 درصد در زنان چاق با سن ۱۸ تا ۶۴ سال زیاد میشود.
اما درگروه بالای ۶۵ سالهها هر چه وزن کمتر باشد خطر مرگ بیشتر و هر چه وزن بیشتر باشد خطر مرگ کمتر است. حالا میتوانید با جدیت بیشتر به کنترل وزن خود در دوران جوانی و میانسالی ادامه دهید با این امید که تا دوران پیری زنده بمانید. در آن زمان به اندازه کافی وقت خواهید داشت که چاق شوید و عمر طولانی داشته باشید.
همه درباره مضرات چاقی زیاد شنیدهاید؛ از بیماریهای قلبی گرفته تا دیابت و مرگ. اما به تازگی محققان دانشگاه یورک در تورنتوی کانادا فوایدی هم برای چاقی پیدا کردهاند. باور نمیکنید؟
این فایده مربوط به دوران طلایی زندگی است؛ یعنی زمانی که دیگر پا به سن گذاشتهاید.
محققان در مجله انجمن سالمندان آمریکا اعلام کردهاند وجود توده چربی بیشتر، در سالمندان بالای ۶۵ سال به آنها کمک میکند بر بیماریها و مشکلات مزمن این دوره غلبه کنند. این محققان با بررسی توده عضلانی و اندازه دور کمر و نسبت دور کمر به دور باسن و شاخصهای دیگر، متوجه شدند خطر مرگ ۴ درصد در مردان و 5 / 3 درصد در زنان چاق با سن ۱۸ تا ۶۴ سال زیاد میشود.
اما درگروه بالای ۶۵ سالهها هر چه وزن کمتر باشد خطر مرگ بیشتر و هر چه وزن بیشتر باشد خطر مرگ کمتر است. حالا میتوانید با جدیت بیشتر به کنترل وزن خود در دوران جوانی و میانسالی ادامه دهید با این امید که تا دوران پیری زنده بمانید. در آن زمان به اندازه کافی وقت خواهید داشت که چاق شوید و عمر طولانی داشته باشید.
+ نوشته شده در یکشنبه هشتم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 0:0 توسط دخت بندر
|
نه من کفر و نه ايمان می پرستم محبت هر چه گفت آن می پرستم غزالان را به ياد چشم مستت بيابان در بيابان می پرستم اگر نرگس اگر جام است و باده به ياده چشم خوبان می پرستم ترا نيست و كار با هيچ و كس ني ترا من از پي آن می پرستم به جرم عاشقي جان برده از من هنوز آن دشمن جان می پرستم نه من کفر و نه ايمان می پرستم محبت هر چه گفت آن می پرستم شاعر:واقف لاهوری